Primavera

Primavera
Foto/ F.Leonart

jueves, 24 de diciembre de 2009

Joss Marmottant escriu des de Mèxic...

Quina tristesa mes gran... !!!!i ara sentin les campanes de un altre poblet de Mèxic on estic ara , m’ha semblat esta a Cubelles ...sentin la veu especial de la Dolors sentin les seus somriures , el seu mirà dels seus ullets sempre plens de vida !!! Ella Dona Guerrera fins al final... emprenedora ,poeta , la recordo tan, sobretot recitant els seus poemes que no em despedeixo , perquè ella sempre esta amb mi i allà on arribis disfruta de nou i si pots envía part de la teva energia tan gran !!!Diga-li al Jan estimat i a tota la família que els estimo molt molt ! i que estic molt trista ! i que em sap greu no esta mes a prop,per estar tots junts en aquest ADEU.

Jocelyne

No hay comentarios: